Vumi's Antika

Vumi's Antika (http://www.vumidet.net/forum/index.php)
-   Zanimljivosti (http://www.vumidet.net/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Anđeli čuvari (http://www.vumidet.net/forum/showthread.php?t=7822)

Banatski šetač 13.08.2013 15:04

Anđeli čuvari
 
Dakle, u zemlji Srbiji svakakvih čudesa...

Evo, ovde najnovije pikanterije dragih kolega !

Verovatno su im gastarbajteri Švajcarci kupili i detektore da kad najure divlje kopače mogu sami lakše da izvade šta je potrebno i uredno predaju poslodavcima!

IVLIANVS 13.08.2013 15:21

nedavno su mene i kolegu sa foruma zaustavili saobracajci,sa detektorom na zadnjem sedistu i trazili dozvolu.
odmah sutradan sam zvao arheo-amatere iz cacka i razgovarao sa vlasnikom.Rece mi da dozvola kosta 5200 din,da ima dozvolu od ministarstva za izdavanje istih,uslov je bio da naprave cuvarsku sluzbu,i kaze da su obavestili sve policijske uprave u gradovima da su poceli s radom.E sad ne znam koju teritoriju pokrivaju ti 'cuvari'.
Jedino nije znao da mi odgovori zasto su mog komsiju koji ima istu tu dozvolu policajci nedavno priveli,oduzeli detektor i ovih dana ga ceka sud :)

Desert Walker 13.08.2013 15:56

cilj je sabrati sve,saznati sve o svima i onda polako obiranje. Jedan po jedan.
kad imas dozvolu automatski sve znaju o tebi i onda kad im se digne...

biljadj 13.08.2013 16:49

Smesno.

Argonaut 13.08.2013 17:13

Podržavam, veoma korisno ako uistinu i zaživi. Velika je razlika između tragača- ljubitelja i zaštitnika starina i onih koji to rade iz drugih pobuda.

Marko 13.08.2013 17:50

Kad sad nisam razbio monitor nikad neću :1545: Ovo je isto kao kad bi stavio mčka u sušnicu da čuva meso.

banebeograd 13.08.2013 18:02

e super je ovo uradjeno, ni u kolumbiji ne bi bolje odradili vudusmile.
svima poznati sverceri , preprodavci i uvaljivaci falseva
donirali uniforme i napravili svoju policiju koja ce srbiju da cuva od tragaca i preprodavaca nalaza
/tj od njih samih / :00000726: