Prikazati pojedinačan prilog
Staro 25.09.2006, 00:39
bokiii
Gost

prilozi: n/a
malo sam vise pogledao za ovog imperatora i vidio sam da imaju tri jedan je
Imperator Caesar Marcus Aurelius Antoninus Augustus (April 26, 121[1] – March 17, 180) was Roman Emperor from 161 to his death.
drugi je Marcus Aurelius Carinus, Roman Emperor, 283 – July, 285, was the elder son of the emperor Carus, on whose accession he was appointed governor of the western portion of the empire.
a drugi je Marcus Aurelius Carinus, Roman Emperor, 283 – July, 285, was the elder son of the emperor Carus, on whose accession he was appointed governor of the western portion of the empire.
i treci Marcus Aurelius Carus (c. 230 - late July/early August, 283) was a Roman emperor (282-283).
e sad ne sjecam se tacno al mi se cini da sam procitao negdje da je Mar Aurelije il rodjen u Srbiji il je imao ljetnikovac sad nisam siguran da li je ovo sto posto tacno jer se sjecam da sam citao da je i jedan emeperator imao ljetnikovac negdje u Italiji i da se tacno ne zna gdje je bio mozda sam to pobrkao s Srbijom al opet mislim da se spominjala veza s Srbijom i Markom Aurelijem
doduse ova zadnja dva su s liste Ilirskih Careva tako da je moguce da je jedan il cak obojca dole rodjena...
odgoovorite sa citatom